Ετικέτες

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Intro

Καλησπέρα! Τι λέει?
Κανονικά αυτό θα έπρεπε να είναι το πρώτο μου post σε αυτό το  blog, αλλά κατέληξε τελικά να δημοσιεύεται δεύτερο. Δεν είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι με το λεγόμενο bloging, όμως είναι η πρώτη φορά που το κάνω μόνος μου. Παρόλο που η συγκεκριμένη σελίδα βρίσκεται ακόμα σε πειραματικό στάδιο, εγώ θέλησα απλά να απευθύνω ένα γενικό χαιρετισμό και ενημερώσω ότι αυτό το blog δεν έχει σκοπό να διαφοροποιηθεί από τα υπόλοιπα σε κάτι συγκεκριμένο, απλά θα φιλοξενεί τις προσωπικές μου σκέψεις και ιδέες, καθώς και την προσωπική μου αισθητική! Το γεγονός βέβαια  ότι ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός από όλους τους υπόλοιπους, από μόνο του αναιρεί την παραπάνω πρόταση αλλά anyway. Να είστε καλά και να θυμάστε... "Be yourself, everyone else is taken".






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου