Ετικέτες

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Photo of the month (2)

Με καθυστέρηση μόλις 5 ημερών (τυχεροί μου αναγνώστες), σας παρουσιάζω την φωτογραφία του μήνα Ιουνίου! Α, καλό μήνα κιόλας. Δείξτε λίγο κατανόηση για την καθυστέρηση... Ιούνιος μπήκε και έχω χάσει τα μυαλά μου! Όσοι πάλι δεν προτίθεστε να δείξετε κατανόηση... κατεβείτε και σεις στις πλατείες της χώρας μας και "αγανακτήστε" όλοι μαζί!
Η ακόλουθη φωτογραφία λοιπόν είναι τραβηγμένη στο χωριό μου, στο καφενείο της γιαγιάς μου. Για την ιστορία το χωριό μου βρίσκεται στην περιοχή της Μεσσαράς στην Κρήτη και ονομάζεται Ρουφάς. Στο flickr λοιπόν η φωτογραφία αυτή έχει μέχρι στιγμής 60 views, 3 users την έχουν κάνει favorite και έχουν γίνει 8 comments. Ο τίτλος της "cigarette, his only companion"...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου